آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در اصفهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: توزیع 6 هزار و 500 تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان اصفهان آغاز شد.

آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در اصفهان

به گزارش از ، ایرج پیروز رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با بیان اینکه نگرانی در زمینه کمبود اقلام شامل شکر، روغن، گوشت و برنج وجود ندارد، گفت: سهم استان از اقلام مختلف کالای اساسی ماه مبارک رمضان جذب شد که شامل برنج، شکر، روغن و گوشت قرمز و گوشت مرغ است.

او ادامه داد: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان 2 هزار و 100 تن برنج، یک هزار و 600 تن شکر، 2 هزار و 300 تن روغن و 168 تن گوشت قرمز، و در مراکز عرضه استان توزیع شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان اظهار کرد:در حال حاضر 2 هزار و 100 تن سهمیه برنج استان جذب و ذخیره و حدود 800 تن بین شهرستان ها توزیع شده و 800 تن برای عرضه در مرکز استان در حال توزیع بین فروشگاه ها و صنوف خرده فروشی است.

او افزود: بر اساس پیگیری های اجرا شده حدود یک هزار و 600 تن شکر به استان تخصیص پیدا کرد و در بسته های یک کیلویی و سه کیلویی موجود است.

پیروز بیان نمود: شرایط مناسبی از حیث ذخیره سازی و توزیع شکر در استان اصفهان وجود دارد و در فروشگاه های زنجیره ای و صنوف و فروشگاه های شهر بصورت بسته بندی در حال توزیع است.

او گفت: 2 هزار و 300 تن روغن به استان اختصاص یافت که در حال حاضر حدود یک هزار و 500 تن آن بین شهرستان ها توزیع شده و حدود 800 تن موجود است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: با فعال شدن کارخانه گلبهار روزانه حدود 150 تن روغن در استان تولید می شود و از این نظر هم مسئله ای در اصفهان وجود ندارد.

او افزود: حدود 168 تن گوشت قرمز هم به استان تخصیص یافت که سهمیه مناسبی است و در زمینه مرغ هم حدود 570 تن کشتار شبانه اجرا شده و روزانه 450 تن گوشت مرغ توزیع خواهد شد.

به گفته او شرایط توزیع و عرضه مرغ در استان مناسب است و در فروشگاه های خرده فروشی هم با قیمت یارانه ای و مصوب توزیع می شود.

پیروز با بیان اینکه شرایط استان اصفهان در زمینه تامین کالا های اساسی مطلوب است و بر اساس پیگیری های اجرا شده سهمیه های مازاد گرفته و ذخیره سازی هم انجام شد، تاکید کرد: همه اقلام و کالا های اساسی در استان ذخیره سازی شده و برنامه توزیع و ذخیره سازی آن ها بصورت منظم در حال انجام است و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

استان افزون بر پنج میلیون نفری اصفهان 24 شهرستان دارد.

منبع:ایرنا

م

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55234

به "آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید