افزایش سرعت احداث فضاهای آموزشی در گیلان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: سرعت احداث فضاهای آموزشی در سطح استان برای افتتاح در دهه مبارک فجر افزایش می یابد.

افزایش سرعت احداث فضاهای آموزشی در گیلان

نادر دنیا آرای، لحظاتی پیش، پس از اتمام آیین افتتاح پروژه نوسازی دبیرستان 12 کلاسه سروش بندر مرزی آستارا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آموزش و پرورش برای اینکه بتواند به صندلی رفیع خود در هر منطقه برسد، جدا از اعتبارات دولتی که به منظور تقویت بنیان های ساخت و ساز و همچنین کیفیت بخشی به امر آموزش استفاده می نماید، در کنار آن از ظرفیت بالای مشارکت مردم، سمن ها و مجموعه علاقمند به امر آموزش و پرورش بهره مند است.

وی با بیان اینکه اگر امروز در جایی شاهد مدیریت خوب آموزشی و یا مسائل هستیم، همه به توزیع مناسب و یا غیر مناسب اعتبارت دولتی بازمی شود، ادامه داد: اعتماد خانواده ها به مدارس غیردولتی سرمایه ای بسیار بزرگ است و مدارس غیردولتی با بهره گیری از ظرفیت مشارکت های مردمی، یاری حال وزارت آموزش و پرورش هستند.

دنیا آرای، احداث مدرسه 12 کلاسه توسط بخش خصوصی را در شهرستان فرهنگی آستارا کاری ارزشمند برشمرد و اضافه نمود: عملیات بی نظیر احداث این پروژه در کمتر از سه ماه، پیغام های بسیاری را دارد که باید الگو برای سایر پروژه ها باشد.

وی اضافه نمود: برای آینده بهتر در امر آموزش و پرورش، حضور قوی خیرین و علاقمندان به امر تعلیم و تربیت الزامی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در بخش دیگر سخنان خود به بهره برداری از پروژه های این اداره کل در دهه مبارک فجر امسال اشاره نمود و شرح داد: در این زمینه اداره کل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس جوابگو است و در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی اعلام کرد: با توجه به افزایش جمعیت دانش آموزی و فرسایش بعضی از فضاهای آموزشی، در همه شهرستان ها فضاهای در دست احداث داریم که سرعت احداث آنها را برای افتتاح در دهه فجر افزایش می دهیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 19134

به "افزایش سرعت احداث فضاهای آموزشی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سرعت احداث فضاهای آموزشی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید