برادرزاده ترامپ: اگر او (ترامپ) از مرگ آمریکایی ها سود ببرد، آن را تسهیل می کند!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مری ترامپ با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات 2020 از مردم آمریکا خواست با دقت رای بدهند زیرا دونالد ترامپ عموی وی برای حفظ منافع خود به هر کاری دست می زند و در صورت انتخاب مجدد وی شرایط بدتر خواهد شد.

برادرزاده ترامپ: اگر او (ترامپ) از مرگ آمریکایی ها سود ببرد، آن را تسهیل می کند!

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مری ترامپ در مصاحبه اختصاصی با شبکه ام اس ان بی سی گفت: ترامپ برای حفظ منافع خود دست به هرکاری می زند حتی اگر جان دیگران در خطر باشد.

مری ترامپ که به تازگی دست به افشاگری علیه رییس جمهوری آمریکا زده است، با توجه به جدی نگرفتن بحران کرونا توسط دولت ترامپ در پیام توییتری نیز نوشت، 180 هزار شهروند آمریکایی تا کنون بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند و هنوز هیچ درخواستی برای استعفای ترامپ صورت نگرفته است.

وی در ادامه می نویسد: اگر او (رییس جمهوری آمریکا) بتواند به هر طریقی از مرگ شما سود ببرد، آن را (مرگ را) تسهیل می کند و سپس واقعیت مرگ شما را نادیده می گیرد.

به گزارش مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر کرونا در آمریکا به 197 هزار و 206 نفر رسیده است.

براساس این گزارش در 24 ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، 37 هزار و 975نفر به ویروس کرونا مبتلا شده و 895نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار مبتلایان کرونا در آمریکا تا کنون به 6 میلیون و 627 هزار و 622 نفر و شمار مرگ و میر نیز به 197 هزار و 206 نفر رسیده است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40784

به "برادرزاده ترامپ: اگر او (ترامپ) از مرگ آمریکایی ها سود ببرد، آن را تسهیل می کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادرزاده ترامپ: اگر او (ترامپ) از مرگ آمریکایی ها سود ببرد، آن را تسهیل می کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید