برنامه جدید ایوانکا ترامپ برای آمریکا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران : روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع نزدیک به خانواده دونالد ترامپ نوشت، ایوانکا احتمالا بعد از ترک کاخ سفید از سوی پدرش فعالیت سیاسی ویژه ای را شروع کند.

برنامه جدید ایوانکا ترامپ برای آمریکا

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورد، ایوانکا به صورت جدی در فکر توسعه راستا سیاسی خود به وسیله نامزدی برای یک پست سیاسی یا تقویت جایگاهش در میان محافل حزب جمهوری خواه است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، به نوشته این روزنامه، دختر رئیس جمهوری در حال کناره گیری آمریکا از پاسخ صریح به سوالی درباره این که آیا قصد نامزدی برای ریاست جمهوری در آینده را دارد یا نه، طفره می رود.

این روزنامه می نویسد، ایوانکا دیدگاه های لیبرالی دارد و از این رو بسکمک انتظار داشتند او به صورت بازدارنده بر سیاست های پدرش تاثیر خواهد گذاشت. اما طی چهار سال او به عنوان مشاور رئیس جمهوری آمریکا پرشور از برنامه آمریکا را باعظمت کنیم حمایت کرد.

او همچنین خود را به عنوان کمک رسان قوی حزب جمهوری خواه مطرح می نماید و در گفت وگو با شبکه فاکس نیوز این را گفته بود.

طبق گزارش واشنگتن پست به نقل از یک کارمند سابق کاخ سفید، ایوانکا معتقد است اگر بخواهد در سیاست بماند مردم با آغوش باز از او استقبال خواهند کرد. اما باقی ماندن در سیاست یک چیز است و نامزدی برای پست های سیاسی یک چیز دیگر.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46724

به "برنامه جدید ایوانکا ترامپ برای آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه جدید ایوانکا ترامپ برای آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید