ترکیب منحصربه فرد پورشه و امبرائر برای مشتریان خاص معرفی گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دو شرکت خودروسازی پورشه و هواپیماسازی امبرائر در یک همکاری مشترک، بسته لوکس خودرو و هواپیمای اختصاصی دوئت (Duet) را معرفی نموده اند که فقط در تعداد محدودی عرضه خواهد شد.

ترکیب منحصربه فرد پورشه و امبرائر برای مشتریان خاص معرفی گردید

امبرائر شرکتی شاخص در فراوری هواگردهای اختصاصی است و هواپیمای فنوم 300ای (Phenom 300E) این شرکت از جت های شخصی مطرح محسوب می گردد. اکنون این هواپیما طی یک همکاری با خودروساز خاص اروپایی پورشه (Porsche) با خودروی پرچم دار 911 توربو اس (911Turbo S) این شرکت جفت شده تا یک بسته گران قیمت و لوکس را ارائه دهد. ویدیوی زیر معرفی این مجموعه را نشان می دهد.

این دو وسیله نقلیه هواپیماسازی برزیلی و خودروسازی آلمانی، هر یک به تنهایی یک محصول منحصربه فرد به شمار می فرایند اما اکنون در این مجموعه هر یک از اجزای خارجی و داخلی آن ها با هم هماهنگ و یکپارچه شده است تا تجربه ای تازه را البته برای شمار اندکی از مشتریان خاص فراهم کند.

  • هواپیماسازی امبرائر برزیل شرکت اختصاصی خودروهای پرنده تأسیس کرد

بسته 10.9 میلیون دلاری این دو شرکت که دوئت (Duet) نامیده می گردد، فقط به 10 جفت محدود می گردد و علاوه بر وسایل نقلیه، شامل یک مجموعه چمدان ویژه سه عددی و یک ساعت مچی تیتانیوم اختصاصی سوئیس است که با ساعت های تعبیه شده در پنل های نسخه محدود فنوم 300ای و پورشه 911 توربو اس مطابقت دارد.

مایکل آمالفیتانو (Michael Amalfitano) رئیس و مدیر عامل بخش جت های اختصاصی امبرائر درباره این مجموعه گفت: دوئت یک بسته انحصاری است که در یک همکاری طراحی یکتا با پورشه ساخته شده است. این مجموعه فقط از یک بار جفت شدن این دو وسیله نقلیه دردسترس خواهد بود. برای ارائه بهترین تجربه کاربری، ما به عنوان دو برند شاخص در حوزه هوافضا و خودرو این همکاری مشترک را ترتیب دادیم.

این دو شرکت همچنین یک لوگوی اختصاصی برای این همکاری انحصاری طراحی نموده اند که نشانگر احتیاج هواپیما به نیروی برآ (Lift) و احتیاج خودرو به نیروی رو به پایین (Downforce) برای قرارگیری مناسب در سطح جاده است. این لوگو بر روی بالک های فنوم 300ای و بال عقب پورشه 911 توربو اس حک شده است. علاوه بر این بر روی جایگاه های خودرو و هواپیما و البته روی میزهای جانبی هواپیما، سطوح بلندگوها و همچنین نزدیک در اصلی نصب شده است.

علاوه بر این به گفته جی بیور (Jay Beever) معاون طراحی عملیات امبرائر، برای نشان دادن یکپارچگی بیشتر این دو وسیله نقلیه شاخص، شماره ثبت (رجیستر) هواپیما روی بال عقب خودرو و هم در کناره های کلید آن ثبت می گردد.

در مجموعه دوئت طراحی به کار گرفته شده برای هواپیما و خودرو الهام بخش یکدیگرند. برای نمونه سبک دوخت روی جایگاه امبرائر فنوم 300ای بر پایه پورشه 911 اس توربو شکل گرفته است و جایگاه های هر دو خودرو دارای بندهای کششی قرمز، کوک های دوخت آبی و رویه های فیبر کربنی برای ایجاد یکپارچگی مشترک است. جایگاه های کابین خلبان فنوم 300ای هم متناسب با خودرو طراحی شده است. پروژکتورهای LED درهای پورشه 911 توربو اس لوگوی دوئت را بر روی زمین می اندازند در حالی که روی لبه های در هم عبارت No Step به صورت روشن تعیین است.

هواپیما و خودرو همچنین از پالت های رنگ خارجی و طرح کلی مشترک برخوردارند. قسمت بالایی آن با رنگ فلزی نقره پلاتینی دیده می گردد که در سرانجام به رنگ فلزی خاکستری جت تبدیل می گردد. تقسیم این دو رنگ هم با یک نوار تزئینی به رنگ کروم درخشان و آبی تند است. علاوه بر این ورودی های هوا در 911 توربو اس با همین رنگ کروم درخشان رنگ آمیزی شده است تا با لبه های محفظه موتورهای فنوم 300ای مطابقت داشته باشد.

  • کابین چشم نواز هواپیمای فالکون 6X جایزه برتر طراحی داخلی را کسب کرد

عکس ها و ویدیو: بسته اختصاصی دوئت از امبرائر و پورشه

Credit: Embraer/Porsche

منبع: AIN Online

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44340

به "ترکیب منحصربه فرد پورشه و امبرائر برای مشتریان خاص معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب منحصربه فرد پورشه و امبرائر برای مشتریان خاص معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید