جزئیات اجرای طرح ترافیک در شرایط قرمز تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران (پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تایید افزایش 25 درصدی نرخ کرایه اتوبوس و مترو و 35 درصدی نرخ کرایه تاکسی اطلاع داد و گفت تا فردا برای اجرای طرح ترافیک در شرایط قرمز کرونایی تهران تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

جزئیات اجرای طرح ترافیک در شرایط قرمز تهران

به گزارش ایسنا، چراغعلی درتشریح افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل عمومی گفت: بر اساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر تهران و تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی با عنایت به تورم و مسائلی که متوجه قشر رانندگان و مالکین خودروهای شخصی و سازمانی بوده پس از کارشناسی های متعدد نهایتا با 25 درصد افزایش نرخ برای مترو و اتوبوس های حمل و نقل عمومی و 35 درصد افزایش نرخ تاکسی ها موافقت شد.

وی اضافه کرد: این افزایش نرخ از 31 خرداد ماه اجرایی خواهد شد. به این ترتیب هر گونه افزایش تا پیش از این زمان غیر قانونی است و وجاهت قانونی ندارد.

وی تاکید نمود: به دلیل شرایط بیماری کرونا و مسائل و ملاحظاتی که برای شهروندان وجود دارد از همه رانندگان، بخش های خصوصی و سازمان های شهرداری تقاضا می گردد که برنامه زمانبندی را تنظیم و سرانجام خرداد ماه برای اجرای این مصوبه را مد نظر قرار دهند. در غیر اینصورت هر گونه افزایش مغایر با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و در نتیجه مغایر با قانون خواهد بود.

معاون استاندار تهران در مورد تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران با توجه به قرارگیری تهران در شرایط قرمز کرونایی گفت: قطعا در این خصوص آنالیز و تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد. استان تهران از امروز در شرایط خاص قرار گرفته است اما تا به حال تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده و ان شاءالله تا فردا تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 54017

به "جزئیات اجرای طرح ترافیک در شرایط قرمز تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات اجرای طرح ترافیک در شرایط قرمز تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید