حال و روز ناخوش رئال مادرید و از دست رفتن دومین جام فصل؛ زیدان در لبه پرتگاه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان زین الدین زیدان که چند روز قبل با شکست مقابل بیلبائو، از رسیدن به فینال سوپرکاپ بازمانده بودند، شب گذشته نیز برابر تیم دسته سومی آلکویانو هم نتیجه را واگذار کردند تا در دور یک شانزدهم نهایی از رقابت های کوپا دل ری کنار بروند.

حال و روز ناخوش رئال مادرید و از دست رفتن دومین جام فصل؛ زیدان در لبه پرتگاه

به گزارش خبرنگاران، رئال مادرید با حذف زودهنگام در اولین بازی خود در این فصل از رقابت های کوپا دل ری مقابل آلکویانو، یک شکست تاریخی را متحمل شد تا شاید پایان راه زین الدین زیدان در رئال مادرید فرا رسیده باشد. این دومین شکست متوالی رئال مادرید بود که با از دست رفتن دومین جام فصل همراه شد.

بعد از پشت سر گذاشتن چند هفته پر فراز و نشیب و عدم راهیابی به نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، همه کارشناسان فوتبال و البته هواداران رئال مادرید از دیدار برابر تیم ناشناخته آلکویانو در کوپا دل ری به عنوان مجالی برای فراموشی ناکامی های قبلی یاد می کردند. در واقع رئالی ها مطمئن بودند که می توانند با پیروزی پرگل مقابل حریف گمنام خود تا حدودی ناکامی های چند بازی گذشته را به فراموشی بسپارند و دوباره به جهت پیروزی بازگردند؛ اتفاقی که در کمال ناباوری و تعجب رخ نداد و رئال مادرید بعد از 120 دقیق بازی مقابل آلکویانو با نتیجه 2-1 باخت تا به باورنکردنی ترین شکل ممکن از کوپا دل ری حذف شده باشد.

طی هفته های اخیر انگشت اتهام بسیاری از کارشناسان فوتبال در اسپانیا و البته هواداران رئال مادرید به سمت سرمربی فرانسوی این تیم یعنی زین الدین زیدان بوده است؛ در واقع خیلی از آنها معتقد هستند که زیدان با پافشاری روی برخی سیستم های غلط عامل اصلی نتایج ضعیف لوس بلانکوس بوده است.

اکنون نتایج ضعیف رئال مادرید در این فصل زیدان را در پر فشار ترین حالت ممکن قرار داده است اما رقم خوردن یک اتفاق جنجالی بعد از پایان مسابقه دیشب نقدها از مرد فرانسوی را دو چندان کرده است؛ جایی که بعد از سوت پایان مسابقه رئال مادرید برابر آلکویانو دوربین های تلویزیونی زیدان را در موقعیتی شکار کردند که در حال لبخند زدن بود.

چهره خندان زیدان بعد از باخت به سوژه در رسانه های مختلف تبدیل شده و حالا بسیاری از هواداران رئال مادرید نسبت به اینکه حذف مقابل تیم سطح پایین آلکویانو هیچ اهمیتی برای او نداشته و به نوعی حتی راضی بوده، انتقاد کرده اند. زیدان خودش بعد از پایان بازی گفت که در مورد آینده اش هیچ ترسی ندارد و کاملاً آرام است اما بر هیچ کس پوشیده نیست که حالا لبه پرتگاه قرار گرفته و اصلا بعید نیست که طی روزهای آینده از هدایت کهکشانی ها برکنار شود؛ موضوعی که شاید رقم خوردن چنین اتفاقاتی مانند لبخند زیدان بعد از حذف به آنها دامن بزند.

زیدان بعد از دومین شکست پیاپی که با از دست رفتن دومین جام فصل همراه بود، گفت: ما سعی خود را کردیم، بازیکنان تمام توان خود را درون زمین به کار گرفتند اما لحظه سخت و دردناکی است. من مسئول هستم چون سرمربی تیم هستم. فکر می کنم امسال تا حدودی خوب کار کرده ایم، و بازیکنان می دانند که از آنها چه می خواهم و حالا باید روی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم. من نسبت به آینده ام در باشگاه آرام هستم و مسئولیت کامل این شکست را می پذیرم، ببینیم چه می شود. برای هر چیزی آماده هستم.

بدترین شکست؟ همه شکست ها بد هستند اما این شرم آور نیست. ما تمام تلاش خود را کردیم. وقتی شکست می خوریم چیزهایی گفته می شود. فکر می کنم بازیکنانم هنوز به من باور دارند. باید از فرصت های خود استفاده کنید، توپ نمی خواست که وارد دروازه شود، و خب حالا ما حذف شده ایم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49556

به "حال و روز ناخوش رئال مادرید و از دست رفتن دومین جام فصل؛ زیدان در لبه پرتگاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حال و روز ناخوش رئال مادرید و از دست رفتن دومین جام فصل؛ زیدان در لبه پرتگاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید