خبرنگاران سرپرست آموزش و پرورش قرچک تحت عمل جراحی نهاده شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت: سرپرست آموزش و پرورش قرچک که پیش از ظهر امروز توسط یک ضارب مورد اصابت چند گلوله نهاده شد، در بیمارستان شهدای تجریش تحت عمل جراحی نهاده شد.

خبرنگاران سرپرست آموزش و پرورش قرچک تحت عمل جراحی نهاده شد

محمد صیدلو روز دوشنبه در مورد حادثه تیراندازی به سرپرست آموزش و پرورش قرچک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از ظهر امروز، فردی مسلح با ورود به اتاق ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک، با اسلحه کمری اقدام به تیر اندازی به سمت سرپرست این اداره نموده که سه تیر، به وی اصابت کرد.

وی اضافه نمود: علت تیر اندازی در حال آنالیز است و یقینا پس از تکمیل تحقیقات، جزئیات پرونده توسط دستگاه قضایی اطلاع رسانی می گردد.

وی تأکید کرد: هرگونه اظهار نظر و حدس در مورد این حادثه، جایز نیست و باید منتظر تکمیل تحقیقات و اعلام نظر از سوی دستگاه قضایی باشیم.

صیدلو توضیح داد: با حضور عوامل انتظامی و امنیتی، ضارب شناسایی شده و قطعا با اقتدار پلیس و دستگاه های امنیتی دستگیر می گردد.

وی اظهار کرد: پزشک معالج سرپرست آموزش و پرورش قرچک، حال عمومی وی را مطلوب اعلام نموده و هم اکنون وی تحت عمل جراحی نهاده شده است.

پیش از ظهر امروز دوشنبه، روح الله زنجیرانی فراهانی، سرپرست آموزش و پرورش قرچک، در دفتر کارش از سوی یک ضارب مورد اصابت چند گلوله نهاده شد و به شدت مجروح شد.

ضارب پس از این اقدام، بلافاصله متواری شد.

شهرستان قرچک با 270 هزار نفر جمعیت 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع است و بیش از سه هزار و 500 معلم در آموزش و پرورش این شهرستان مشغول به کارند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45794

به "خبرنگاران سرپرست آموزش و پرورش قرچک تحت عمل جراحی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سرپرست آموزش و پرورش قرچک تحت عمل جراحی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید