خبرنگاران نماینده تهران: مجلس به دنبال کاهش بروکراسی اداری در حوزه فراوری است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهرری ـ خبرنگاران ـ نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بروکراسی های اداری را یکی از مسائل اصلی حوزه فراوری و فضای کسب و کار خواند و گفت: مجلس به دنبال کاهش این بروکراسی ها است.

خبرنگاران نماینده تهران: مجلس به دنبال کاهش بروکراسی اداری در حوزه فراوری است

فاطمه قاسم پور روز شنبه در حاشیه بازید از واحدهای فراوری شهرک صنعتی شمس آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، گفت: کاهش بروکراسی اداری در حوزه صدور مجوزهای تاسیس و توسعه واحدهای فراوریی، ارائه تسهیلات، تامین مواد اولیه، تامین اجتماعی از جمله مسائل مشترک واحدها فراوری است که مجلس شورای اسلامی امسال با جدیت این موارد را پیگیری می کند.

وی با بیان اینکه تحقق سیاست های شعار سال و حل مسائل مختلف واحدها فراوریی نیازمند همکاری و هماهنگی سه قوه است، اعلام نمود: هماهنگی قوای سه گانه در مقابله با انواع رانت و هموار کردن راستا فراوری یکی از مواردی است که باید در امسال به آن توجه ویژه گردد.

قاسم پور تاکید نمود: دولت باید با بازنگری آیین نامه ها و تدوین لوایج جدید حمایتی، مجلس با نظارت دقیق بر فضای کسب و کار و بازنگری در بسیار از قوانین حوزه فراوری و همچنین قوه قضاییه با برخورد جدی با انواع رانت موجب شکوفایی فضای فراوری و صنعت کشور شوند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در مسائل مختلف کشور از جمله تحریم های ظالمانه و شیوع ویروس کرونا واحدهای فراوریی که به سمت استفاده از روش های نوین و دانش بنیان رفته اند مشکل کمتری دارند، افزود: فراوری نمایندگان کشور باید در کنار حمایت های دولتی به سمت روش های نوین و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان حرکت نمایند.

قاسم پور در بخش دیگر سخنان خود به روز کارگر و مسائل این قشر اشاره نمود و گفت: ساختار شورای عالی کار باید در جهت حمایت از کارگران کشور تغییر کند که در این مورد کمیسون اجتماعی مجلس پیگیر است.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با روز کارو کارگر فاطمه قاسم پور نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی به همراه صابر پرنیان مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران از 2 واحد صنعتی شهرک صنعتی شمس آباد بازدید کردند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 56131

به "خبرنگاران نماینده تهران: مجلس به دنبال کاهش بروکراسی اداری در حوزه فراوری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده تهران: مجلس به دنبال کاهش بروکراسی اداری در حوزه فراوری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید