خبرنگاران کشف 50 میلیارد ریال قاشق و چنگال قاچاق

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران-خبرنگاران- رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: 435 هزار عدد قاشق و چنگال به ارزش 50 میلیارد ریال کشف و 2 متهم نیز در این خصوص دستگیرشدند.

خبرنگاران کشف 50 میلیارد ریال قاشق و چنگال قاچاق

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز شنبه پلیس پایتخت، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پی دریافت خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی لوازم آشپزخانه در 2 سوله مجاور هم در حوالی خیابان شوش تهران، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در رصد های اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، هویت مالک سوله ها و محل دقیق آنها شناسایی شد و نتیجه تحقیقات پلیسی در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل سوله ها اخذ شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه جنوب این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند، شرح داد: در بازرسی از داخل سوله ها 435 هزار عدد قاشق و چنگال فاقد مجوزهای گمرکی و فاکتور خرید کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شرح داد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 50 میلیارد ریال برآورد و تمام اموال کشف شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران انتقال یافت.

به گفته سرهنگ گودرزی در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39789

به "خبرنگاران کشف 50 میلیارد ریال قاشق و چنگال قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف 50 میلیارد ریال قاشق و چنگال قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید