درباره افاضات عجیب و غریب در تلویزیون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، محمدرضا زائری نوشت: سال ها قبل یک نفر به نام محمد شجاعی بود که مرحوم شد؛ آیت الله محمد شجاعی، عارف و سالک واصلی که کتاب های عمیق و پرمغزی هم دارد از جمله مقالات در مبانی نظری تزکیه. رضوان الله علیه.

درباره افاضات عجیب و غریب در تلویزیون

بعد ها در سال های اخیر یک محمد شجاعی دیگر پیدا شد که به او استاد شجاعی می گفتند و مریدانی هم دارد و دفتر و دستک و موسسه و تشکیلاتی و ... که البته معمم هم نبود و گاهی هم افراد کم اطلاع آثار آن مرحوم آیت الله شجاعی را به حساب ایشان می گذاشتند.

حالا ناگهان گویا ایشان معمم هم شده و در سیما بیانات و افاضات عجیب و غریب دارند و از این به بعد احتمالا می شوند حضرت آیت الله! خوب البته نه از سیمای جمهوری اسلامی عجیب است که همینه دیگه! و نه از ایشان عجیب است که لابد فهمیده انقلاب اسلامی از خود اسلام مهمتر است و مرحوم امام خمینی - به قول ایشان سلام الله علیه- از خود پیامبر اکرم مهمتر! و طبیعتا بر ایشان هم حرجی نیست! عمامه هم که لابد وقتی از سر بعضی بر می دارند، باید از آن طرف بر سر بعضی دیگر بگذارند!

فقط امیدوارم آنها که در این سراشیبی حراج عقیده و ایمان مردم خفقان گرفته اند و دم برنمی آورند برای فردای قیامت خود حجتی داشته باشند و بتوانند جواب خدا را بدهند، البته در صورتی که هنوز مثل ما به قیامت و قبر و سؤال و جواب باور دارند!

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42288

به "درباره افاضات عجیب و غریب در تلویزیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درباره افاضات عجیب و غریب در تلویزیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید