دهقانی: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است، همه از تیم ما توقع قهرمانی دارند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وینگر تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است و امیدوارم فصل خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم.

دهقانی: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است، همه از تیم ما توقع قهرمانی دارند

رضا دهقانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص پیروزی پرگل تیمش برابر نساجی در هفته ششم مسابقات لیگ برتر گفت: با توجه به شکست مقابل نفت مسجدسلیمان، احتیاج مبرمی به کسب سه امتیاز این بازی داشتیم. نساجی تیم خوبی است و این را در بازی های قبلی نشان داده بود اما ما در این بازی فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و از لحاظ تاکتیکی فزونی خودمان را به تیم حریف دیکته کردیم. این برد قطعا در ادامه راه به سپاهان یاری خواهد نمود.

دهقانی در خصوص حضورش در این بازی و اینکه گفته می گردد به دلیل تمدید نکردن قراردادش را سپاهان، در چند بازی به میدان نرفت، بیان کرد: من یک بازیکن هستم و باید تابع تصمیمات کادر فنی باشم. من سپاهان را دوست دارم و تمام تمرکزم روی موفقیت در این تیم است و امیدوارم فصل خوبی را در این تیم پشت سر بگذارم. دوست ندارم در خصوص قراردادم صحبت کنم و مسئله مهم این است که من تیمم را دوست دارم و برای موفقیت سپاهان نهایت کوششم را به کار می گیرم.

وینگر سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا این تیم می تواند در این فصل مدعی قهرمانی باشد؟ اظهار داشت: چیزی در فوتبال قابل پیش بینی نیست اما سپاهان هر سال مدعی است و همه از این تیم توقع قهرمانی دارند. تمام کوشش ما این است که اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزنیم و امیدوارم سپاهان با نتایج خوبی که می گیرد هوادارانش را خشنود کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47928

به "دهقانی: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است، همه از تیم ما توقع قهرمانی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهقانی: تمام تمرکزم روی موفقیت در سپاهان است، همه از تیم ما توقع قهرمانی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید