رضایت کادر فنی از فرایند اردوی تیم ملی وزنه برداری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، با شروع اردوی تیم ملی وزنه برداری که مدتی است در کمپ تیم های ملی در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می گردد، این رشته المپیکی و پرافتخار از رکود و انزوای حاصل از شیوع کرونا خارج شد.

رضایت کادر فنی از فرایند اردوی تیم ملی وزنه برداری

اردونشینان تیم ملی وزنه برداری پس از مدتها دوری از تمرینات گروهی، دوباره زیر یک سقف جمع شده و استارت زدند تا اواخر اسفندماه سال جاری در رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان به روی تخته بروند.

کادر فنی تیم ملی وزنه برداری برای این مرحله از تمرینات آماده سازی، حسین سلطانی (81 کیلوگرم)، محمد زارعی، علی میری، صالح چراغی (89 کیلوگرم)، سهراب مرادی (96 کیلوگرم)، رسول معتمدی، سیدایوب موسوی (102 کیلوگرم)، علی هاشمی، کیا قدمی (109 کیلوگرم) و علی داودی (109+ کیلوگرم) را به اردو دعوت نموده که البته کیانوش رستمی با وجود دعوت از سوی کادر فنی، بازهم با توجه به خصوصیات و تصمیمات شخصی و همیشگی خود در اردو حضور نیافت!

علی اکبر خورشیدی فر یکی از مربیان تیم ملی وزنه برداری کشورمان در حاشیه این مرحله از اردوی ملی پوشان گفت: چند روزی است بعد از تعطیلی چند ماهه اردوها و مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا دوباره در اردو پذیرای وزنه برداران هستیم. در نظر داریم این اردو را طبق برنامه ریزی تا 6 هفته پیگیری کنیم. خوشبختانه مشکل خاصی برای برپایی این اردو نداریم و امکانات مورد احتیاج در اختیار ما قرار گرفته است.

وی با اظهار رضایت از آمادگی نسبی وزنه برداران در مدت تعطیلی اردوها اضافه نمود: با وجود تعطیلی اردوها، خوشبختانه بچه ها به صورت انفرادی به تمرینات خود ادامه دادند و به همین دلیل با آمادگی نسبتاً خوبی به اردو آمده اند. بدیهی است در مدت حضور در اردو می توانند به شرایط ایده آل و مطلوبی برسند تا به خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک وزنه بزنند.

خورشیدی فر در خاتمه ضمن تاکید بر لزوم حمایت از سوی متولیان ورزش گفت: رشته وزنه برداری یکی از پرافتخارترین رشته های المپیکی است که ما در آستانه حضور در این آوردگاه عظیم قرار داریم. هر چند اردوی وزنه برداران با انگیزه و روحیه بالایی در حال پیگیری است، اما همچنان باید در آستانه المپیک مورد حمایت بیشتر قرار گیریم. از نگاه کادر فنی هم کوشش می کنیم کسی که بهترین عملکرد و بیشترین امتیاز را داشت به المپیک اعزام گردد و با حمایت های لازم متولیان، افتخارات دیگری برای کشورمان کسب کنیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45898

به "رضایت کادر فنی از فرایند اردوی تیم ملی وزنه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت کادر فنی از فرایند اردوی تیم ملی وزنه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید