طارمی ارزش بازی در لیگ ستارگان را ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر واقعا برای طرفداران الغرافه احترام قائل هستید طارمی را کنار بگذارید و یک مهاجم حرفه ای با یک مدافع جذب شوند.

طارمی ارزش بازی در لیگ ستارگان را ندارد

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه الوطن قطر گزارش داد طرفداران الغرافه بعد از شکست مقابل السیلیه آغاز به حمله علیه مهدی طارمی،ملی پوش ایرانی در شبکه های اجتماعی کردند.در پیغام مشترک بسیاری از طرفداران الغرافه آمده است:مهاجم ایرانی ارزش ادامه بازی در الغرافه و بازی در لیگ ستارگان قطر را ندارد!

روزنامه الوطن در ادامه این مطلب می نویسد:باشگاه الغرافه طارمی را برای یک فصل ونیم در اختیار گرفت و این بدان معناست که او در فصل نقل وانتقالات تابستانی می تواند جدا گردد.مهاجم ایرانی الغرافه تا کنون فقط 5 گل به ثمر رسانده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است.به همین خاطر طرفداران الغرافه خواستار فسخ قرارداد طارمی شدند.این بازیکن که زمانی یکی از بهترین مهاجمان آسیایی محسوب می گردد و انتقالش با استقبال روبرو شد،الان علامت سوال بزرگی را بر جای گذاشته است.

همچنین یکی از طرفداران الغرافه، سطام الشمری یکی از مدیران باشگاه الغرافه را خطاب قرار داد و بیان کرد:اگر واقعا برای طرفداران الغرافه احترام قائل هستید طارمی را کنار بگذارید و یک مهاجم حرفه ای با یک مدافع جذب شوند.البته اگر هم نمی توانید با یک بازیکن قطری قراردادی ببندید تا به این شرایط سرانجام دهد.

3-185

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2703

به "طارمی ارزش بازی در لیگ ستارگان را ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی ارزش بازی در لیگ ستارگان را ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید