بازدید از لوکیشن های مشهور سینمایی در سفر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سفر به لوکیشن‌های مشهور فیلم‌ها و سریال‌های دوست‌داشتنی شما، تجربه‌ای بی‌نظیر است. شما می‌توانید با دیدن جاهایی که صحنه‌های مورد علاقه‌تان در آن فیلمبرداری شده‌اند، احساس حضور در داستان را تجربه کنید. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی چند لوکیشن زیبا و دیدنی فیلم‌های مشهور در سراسر جهان بپردازیم که می‌توانند انتخاب‌های عالی برای سفر شما باشند.

بازدید از لوکیشن های مشهور سینمایی در سفر

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

لوکیشن شهر هابیتون در نیوزیلند

یکی از محبوب‌ترین لوکیشن‌ها برای طرفداران سه‌گانه ارباب حلقه‌ها، شهر هابیتون در نیوزیلند است. این شهرک زیبا در منطقه وایکاتو در جزیره شمالی نیوزیلند واقع شده و فضایی حماسی برای طرفداران فیلم‌های پرطرفدار پیتر جکسون فراهم می‌کند.

شما می‌توانید با سفر به اینجا، خانه بگینز، نشیمن گاه گندالف، دهکده هابیت‌ها و باغ‌های زیبای آن را با چشمان خود ببینید. علاوه بر این، می‌توانید از لوکیشن‌های طبیعی زیبای اطراف هابیتون نیز دیدن کنید.

لوکیشن قلعه میجتیک در اسکاتلند

یکی دیگر از لوکیشن‌های فوق‌العاده برای عاشقان هری پاتر، قلعه میجتیک در اسکاتلند است. این قلعه قرون وسطایی در ساحل شمال شرقی اسکاتلند قرار دارد و به عنوان محل تحصیل جادوگران جوان در فیلم‌های هری پاتر شناخته می‌شود.

شما می‌توانید با سفر به اینجا، اتاق‌های مختلف، سالن غذاخوری بزرگ، گرفتورها و موارد دیگری را که در فیلم‌ها دیده‌اید، از نزدیک مشاهده کنید. همچنین فرصتی عالی برای پیاده‌روی در مناظر زیبای اطراف و عکاسی خواهید داشت.

شهر ماتریکس در سانفرانسیسکو

برای علاقه‌مندان به فیلم ماتریکس، شهر سانفرانسیسکو یکی از بهترین مقاصد گردشگری است. شما می‌توانید محل فیلمبرداری بسیاری از صحنه‌های این مجموعه فیلم محبوب را در این شهر زیبا ببینید.

از جمله می‌توان به خیابان 101 فریمونت اشاره کرد که در آن نئو در حال فرار از عوامل است. همچنین پل قرمز زیبا که یکی از نمادهای سانفرانسیسکو محسوب می‌شود، در یکی از صحنه‌های این فیلم دیده می‌شود.

خیابان پریا دل مار در لوس آنجلس

شهر لوس آنجلس یکی از مکان‌های اصلی فیلمبرداری آثار مشهور هالیوودی است. یکی از زیباترین و دیدنی‌ترین نقاط این شهر برای گردشگران، خیابان پریا دل مار است.

در این خیابان ساحلی زیبا می‌توانید لوکیشن‌های متعددی از فیلم‌ها و سریال‌های محبوب مانند لا لا لند، شاهزاده تازه‌کار و بسیاری دیگر را ببینید. قدم زدن در این خیابان و عکاسی، خاطره‌ای به یادماندنی از سفرتان به لس آنجلس خواهد بود.

دانشگاه کالیفرنیا در برکلی

این دانشگاه زیبا در شهر برکلی کالیفرنیا، به عنوان یکی از لوکیشن‌های اصلی فیلم‌هایی مثل ذهن‌های نابغه و دختر خوب شناخته می‌شود. شما می‌توانید ساختمان‌های قدیمی و زیبای این دانشگاه را ببینید و احساس کنید در فضای فیلم‌ها قرار دارید.

کوهستانهای هالیوود در لس آنجلس

این منطقه کوهستانی زیبا در شمال غربی لس آنجلس، میزبان فیلم‌برداری بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی بوده است. شما می‌توانید در ارتفاعات آن قدم بزنید و چشم‌انداز زیبای شهر لس آنجلس را تماشا کنید.

خیابان بوربون در پاریس

این خیابان زیبا و تاریخی در شهر پاریس، محل فیلم‌برداری بسیاری از فیلم‌های مطرح فرانسوی از جمله آملی و نفرین شده‌ها بوده است. قدم زدن در این خیابان و تماشای ساختمان‌ها و کافه‌های قدیمی آن، تجربه‌ای خاطره‌انگیز خواهد بود.

خیابان مارکات در فیلادلفیا

خیابان مارکات یکی از مکان‌های تاریخی و باارزش فیلادلفیاست که در فیلم راکی به تصویر کشیده شده است. شما می‌توانید مسیری را که راکی در آن می‌دوید طی کنید و از نمادهای تاریخی این خیابان دیدن نمایید.

نتیجه‌گیری

دیدن لوکیشن‌های محبوب فیلم‌ها و سریال‌ها در سفر، می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده و هیجان‌انگیز باشد. با بازدید از چنین مکان‌هایی، انگار برای لحظاتی وارد دنیای فیلم‌ها شده و شخصیت‌های داستان را از نزدیک ملاقات می‌کنید. پس اگر طرفدار پروپاقرص یک اثر سینمایی هستید، حتما سفر به لوکیشن‌های آن را در برنامه‌هایتان قرار دهید و از تجربه‌ای یک بار در عمر لذت ببرید.

انتشار: 11 مهر 1402 بروزرسانی: 18 مهر 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 168

به "بازدید از لوکیشن های مشهور سینمایی در سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از لوکیشن های مشهور سینمایی در سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید