مسائل پرورش دهندگان ماهی در سپیدان برطرف می شود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرماندار سپیدان گفت: این شهرستان در تولید ماهی رتبه نخست را در بین 36 شهرستان استان به خود اختصاص داده است، با برنامه ریزی های اجرا شده در سال جهش تولید مسائل این بخش اقتصادی را برطرف می کنیم.

مسائل پرورش دهندگان ماهی در سپیدان برطرف می شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، جمال جوادی جهرمی در جلسه شورای هماهنگی کشاورزی شهرستان سمیدان استان فارس که به منظور بررسی مسائل مجتمع پرورش ماهی در روستای رودشیر برگزار شد، اضافه نمود: سالانه بیش از سه هزار و 500 تن ماهی سردآبی در شهرستان سپیدان تولید می شود که قصد داریم با برنامه ریزی، ظرفیت تولید ماهی در سپیدان را به بیش از چهار هزار تن در سال برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 27 جایگاه پرورش ماهی سردابی در شهرستان سپیدان فعال است که این تعداد با تولید سالانه بیش از سه هزار و 500 تن ماهی قزل آلا 45 درصد نیاز استان را تأمین می کنند.

فرماندار سپیدان همچنین اضافه نمود: با احداث مجتمع پرورش ماهی رودشیر ظرفیت تولید شهرستان را به بیش از چهار هزار تن افزایش خواهد داد، تلاش برای رفع موانع این مجتمع باهدف تحقق جهش تولید امری ضروری است که این امر توجه ویژه دستگاه های مربوط را می طلبد.

در این جلسه مسائل و مسائل پروژه احداث مجتمع پرورش ماهی روستای رودشیر و طرح پمپاژ اراضی شیبدار این منطقه بررسی و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شد.

سپیدان به مرکزیت اردکان از شهرستان های شمال غربی فارس است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31476

به "مسائل پرورش دهندگان ماهی در سپیدان برطرف می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل پرورش دهندگان ماهی در سپیدان برطرف می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید