هاشمیان: خیلی از مربیان فوتبال شاگردان محمود یاوری هستند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به کارنامه پربار مرحوم یاوری در عرصه بازیگری و مربیگری گفت: خیلی از شاگردان مرحوم یاوری، مربیان تیم های فوتبال هستند.

هاشمیان: خیلی از مربیان فوتبال شاگردان محمود یاوری هستند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنان سابق باشگاه پاس که سال های طولانی در بودنس لیگا آلمان بازی کرد، با تسلیت درگذشت محمود یاوری، بازیکن و مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: درگذشت آقای محمود یاوری، مربی ارزشمند کشورمان و مربی و بازیکن پیشین بسیاری از تیم های عظیم ایران را تسلیت می گویم.

مربی تیم ملی ایران اعلام کرد: ایشان توانستند علاوه بر تاثیرات مثبت فنی در تیم های شان، به واسطه انضباط، نظم و اخلاق گرایی مربیان و بازیکنان خوبی را تحویل تیم ملی و فوتبال ایران نمایند.

او با بیان این که خیلی از مربیان فوتبال ایران شاگردان محمود یاوری بوده اند، اضافه کرد: کارنامه فوتبالی ایشان به واسطه زحمات چندین و چند ساله در دوران بازیگری و مربیگری بسیار پربار است و در یاد و خاطرات خواهد بود و حتما ثبت می گردد. امیدوارم فوتبال ایران قدر چنین افرادی را بداند و از آن ها استفاده کند. در خاتمه به خاناوده آقای یاوری تسلیت می گویم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44944

به "هاشمیان: خیلی از مربیان فوتبال شاگردان محمود یاوری هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاشمیان: خیلی از مربیان فوتبال شاگردان محمود یاوری هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید