هفته اول باخانمان مضطرب ترین فرد جهان بودم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حسام محمودی که این روزها بازیگر نقش اول سریال طنز باخانمان است از تجربه ایفای این نقش سخن گفت.

هفته اول باخانمان مضطرب ترین فرد جهان بودم

به گزارش خبرنگاران، حسام محمودی بازیگر سریال باخانمان که این شب ها از شبکه سه سیما در حال پخش است، درباره حضورش در این مجموعه که از موقعیت هایی کمدی برخوردار است به مهر بیان نمود: باخانمان تجربه خیلی متفاوتی بود و یکی از دلایلی که دوست داشتم در آن بازی کنم ژانری بود که تا به حال در آن قدم نگذاشته بودم.

وی که پیش از این در سریال های ملودرام و جدی چون لحظه گرگ و میش و دل دار به ایفای نقش پرداخته بود درباره حضور در این سریال و ریسک تجربه فضای کمدی مطرح نمود: من در یک هفته اول شروع کار در سریال باخانمان مضطرب ترین آدم دنیا بودم. به هر حال هم فضا کمدی بود و هم با گروهی کار می کنید که همه حرفه ای هستند و حتی اگر یک بار در این فضا خطا کنید ممکن است دیگر نتوانید جبرانش کنید.

این بازیگر با اشاره به کمدی سریال که روی موقعیت ها بنا شده است، گفت: اساس کمدی همین است که یک آدم جدی در موقعیت هایی قرار می گیرد که تعجب برانگیز است و ایجاد تضاد و خنده می کند، خیلی از کمدین های دنیا هم آدم هایی جدی هستند. یکی از بازیگران سریال تعریف می کرد که چارلی چاپلین از همین افراد خیلی جدی بوده است که حتی یک بار یکی از عواملش را در پشت صحنه آثارش به دلیل اینکه می خندیده و تمرکز او را به هم ریخته است، اخراج می کند.

محمودی درباره ویژگی های روحی خودش نیز بیان نمود: من فرد جدی ای هستم و البته شوخی هم زیاد می کنم. این سریال هم فرصت خیلی خوبی برای تجربه فضای طنز بود و سعی کردم هر روز نکته ای یاد بگیرم.

وی درباره بازخوردها نسبت به حضورش که در این سریال در نقش اصلی قرار گرفته است، بیان نمود: بازخوردها خیلی مثبت بودند مخصوصاً که این سریال طنز بعد از مدت هاست که پخش می شود و مردم به آن نیاز داشتند.

این بازیگر درباره اینکه با پایان تصویربرداری باخانمان سریال دیگری دارد یا خیر؟ گفت: قرار بود پیشنهاد حضور در کاری را قبول کنم اما ترجیح می دهم استراحت کنم. ما تولید این سریال را ماراتن وار پیش بردیم از 18 مرداد شروع کردیم و تا چند روز پیش کار می کردیم و نیاز به استراحت دارم.

وی درباره کار در پیک کرونا نیز توضیح داد: پروتکل ها رعایت می شد ولی تا حد زیادی هم رعایت پروتکل ها غیرقابل انجام است به هر حال ما در زمان گریم و تمرین ماسک نداریم اگر ماسک می زدیم ردی به جا می گذاشت که مجبور بودیم نزنیم. در سکانس ها هم در ارتباط تنگاتنگ بودیم و در عین حال باید کار می کردیم.

بازیگر سریال سایه بان اضافه کرد: مگر چقدر می توان صبر کرد تا کرونا پایان یابد. مهلت پایان کرونا مشخص نیست و باید با همین شرایط زندگی را ادامه داد. بشر همیشه در تاریخ حیات خود یاد گرفته است در عین مشکلاتی که وجود دارد زندگی را به نفع خود تغییر دهد.

وی در پایان درباره اتفاقات و جذابیت های سریال در قسمت های بعد مطرح نمود: این سریال لوکیشن های متعددی داشت و هیچ قسمتی نداریم که در یک لوکیشن ثابت باشد. بازیگرانی هم هستند که به مرور به قصه اضافه می شوند و به نظرم برای مردم جذاب است.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49397

به "هفته اول باخانمان مضطرب ترین فرد جهان بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته اول باخانمان مضطرب ترین فرد جهان بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید