هلال احمر چهارمحال و بختیاری به 75خانواده گرفتار در برف امدادرسانی کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امدادرسانی به 75 خانواده حادثه دیده و گرفتار در برف طی 24ساعت گذشته در استان اطلاع داد و گفت:با شروع بارش برف در جاده های مواصلاتی شهرستان کوهرنگ، به رانندگان و سرنشینان 42 خودروی گرفتار در گردنه های برف گیر شهرستان امدادرسانی شد.

هلال احمر چهارمحال و بختیاری به 75خانواده گرفتار در برف امدادرسانی کرد

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایرنا، ایرج کیانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: 25 امدادگر و نیروی کادر در قالب 6 تیم عملیاتی با استفاده از 6 دستگاه آمبولانس و خودرو یاری دار در محورهای مواصلاتی شهرستان کوهرنگ به امدادرسانی به 75 خانوار حادثه دیده از برف و باران پرداختند.

به گفته وی،در شبانه روز گذشته 28 تخته پتو، 73بسته مواد غذایی، چراغ والور ، نایلون و موکت بین آسیب دیدگان توزیع شد و دراین مدت 27 نفر از حادثه دیدگان توسط امدادگران شهرستان کوهرنگ اسکان اضطراری داده شدند.

براساس آنالیز آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر ادامه فعالیت سامانه بارشی تا اواخر وقت روز یکشنبه در سطح استان است که در این مدت بارش باران، در ارتفاعات و نواحی سردسیر بارش برف و کولاک برف،رعد و برق ،وزش باد به نسبت شدید و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می گردد.

شهرستان کوهرنگ در 90کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46088

به "هلال احمر چهارمحال و بختیاری به 75خانواده گرفتار در برف امدادرسانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر چهارمحال و بختیاری به 75خانواده گرفتار در برف امدادرسانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید