هم افزایی و برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام قشم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ملاقات با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان بر لزوم برنامه ریزی و هم افزایی بخش های مختلف جهت سرعت بخشیدن به فرایند اجرایی شدن پروژه های عمرانی، مالی، گردشگری و ... قشم با هدف حل مسائل و بهبود خدمت رسانی به مردم جزیره تاکید نمود.

هم افزایی و برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام قشم

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حمیدرضا مومنی در این ملاقات با حضور جمعی از معاونین و مدیران این سازمان برگزار گردید، بیان نمود: اقدامات خوبی در حوزه های زیرساختی در جزیره اجرایی شده و برای اتمام پروژه ها و طرح های نیمه تمام نیازمند برنامه ریزی و همکاری های حاکمیتی هستیم.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم ادامه داد: هزینه های اجرا شده در بخش های مختلف آموزشی، اجتماعی، مالی و گردشگری در جزیره قشم تا به امروز نتایج خوبی را به همراه داشته و زیرساخت های خوبی برای اشتغالزایی در منطقه ایجاد شده است.

وی با اشاره به معین اولویت های هزینه ای سازمان منطقه آزاد قشم، توضیح داد: هزینه بودجه بخش های مختلف در بخش های مختلف جزیره باید با هدف ایجاد توسعه متوازن و پایدار در مناطق کم برخوردار و در سطح روستاهای مختلف اجرایی گردد.

مومنی تاکید نمود: ایجاد اشتغال پایدار و توسعه متوازن همسو با نیازهای جوامع محلی یکی از مهمترین ماموریت های منطقه آزاد است که طی سال های گذشته اقدامات خوبی در این حوزه ها اجرا شده و با همراهی مجموعه مدیریت و برنامه ریزی استان می توان این راستا را دائمی کرد.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم اضافه نمود: اقدامات و فعالیت های این سازمان برای اتمام پروژه های در دست اجرا در این منطقه با قوت و سرعت ادامه خواهد یافت و با اتمام پروژه های عمرانی و زیربنایی در نقاط مختلف جزیره که در آینده نزدیک محقق خواهد شد، شاهد افزایش کیفیت زندگی ساکنان قشم خواهیم بود.

وی همچنین با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های موجود جهت اتمام پروژه های ملی، توضیح داد: باید با تقویت بخش خصوصی از ظرفیت های این بخش نیز استفاده شده و زمینه ثروت آوری و ایجاد اشتغال پایدار برای ساکنان جزیره قشم ایجاد گردد.

مومنی اعلام نمود: مساله تامین آب سالم، برق و سایر زیرساخت های جزیره قشم موضوعی حاکمیتی است و اقدامات اجرا شده از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه این زیرساخت ها در راستای انجام مسئولیت اجتماعی و با هدف حل مسائل مردم انجام گرفته است.

مدیرعامل منطقه آزاد قشم در انتها گفت: با هماهنگی بخش های مختلف دولت و همکاری خوب ایجاد شده میان منطقه آزاد قشم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می توانیم شاهد تسریع فرآیند اجرای طرح ها و پروژه های نیمه تمام در حوزه های مختلف عمرانی، مالی، گردشگری و... باشیم.

براساس این گزارش، صالح دریانورد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان نیز در این جلسه از اقدامات مثبت اجرا شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم طی سال های گذشته در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان این جزیره تقدیر کرد.

وی ادامه داد: طی سال های گذشته حرکت های وسیعی در حوزه توسعه عمرانی و مالی در جزیره قشم شروع شده و برنامه های کلانی در بخش های زیرساختی با سرعت بالایی در حال اجرا است.

به گفته دریانورد؛ خدمات و اقدامات مثبت اجرا شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در تمامی نقاط جزیره در راستای افزایش کیفیت زندگی ساکنان نقاط مختلف قشم بوده و با اجرای دقیق این برنامه ها زمینه ایجاد توسعه متوازن و اشتغال پایدار در تمامی روستاها فراهم می گردد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هرمزگان همچنین اعلام نمود: هم افزایی و هماهنگی جهت اجرای طرح های زیربنایی و پروژه های ملی در جزیره قشم می تواند موجب سرعت دریافت فرایند اجرای آنها می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 45538

به "هم افزایی و برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام قشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم افزایی و برنامه ریزی برای اتمام پروژه های نیمه تمام قشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید