پرواز خارجی و سفر به رنگ سال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، امسال با خود قرار گذاشته اید بیشتر سفر کنید؟ به دنبال ایده ای خوب برای آغاز سفرهایتان هستید؟ شاید به نظرتان عجیب بیاید ولی رنگ منتخب امسال می تواند راهگشای شما باشد؛ همانطور که شاید شما نیز بدانید، هرسال رنگی را از مجموعه رنگ های پنتن به عنوان رنگ سال انتخاب می کنند، امسال این رنگ سبز است؛طیف های مختلف رنگ سبزمی تواند یادآور بهار و نو شدن طبیعت باشد و همین نو شدن می تواند شما را نیز سرزنده و شاداب کند، پس شاید بد نباشد که شما به جایی سفر کنید که توسط این رنگ به طور کامل احاطه شوید، این پیشنهادها را در فهرست مقاصد سفر خود قرار دهید.

پرواز خارجی و سفر به رنگ سال

پرواز خارجی به پارک ملی Westland؛ نیوزلند

این پارک مانند یک رویای ناتمام است؛ اگر می خواهید به یکی از سرسبزترین مقاصد جهان سفر کنید، کافی است بلیط هواپیمای خود را به مقصد نیوزلند بگیرید.

پرواز خارجی به ایسلند

وقتی نام این کشور به گوشتان می خورد شاید به نظرتان سرزمینی سرد آید که نمی توان در آن طبیعتی سرسبز را یافت؛ باید بگوییم اینگونه نیست، ایسلند تنوعی از پهنه های طبیعی را پیش رویتان قرار می دهد البته این موضوع بستگی کامل به زمان سفر دارد، پس اگر تا کنون به ایسلند نرفته اید پیش از خرید بلیط هواپیما بهترین زمان سفر را بررسی کنید.

پرواز خارجی به آبشار Tavoro؛ فیجی

اینجا همه چیز سبز است؛ جنگل های تو در توی سرسبز به همراه آبشاری زیبا؛ اگر عاشق رنگ سبز هستد سفر به فیجی را از دست ندهید!

پرواز خارجی به مغولستان

تپه های سرسبز این منطقه تصویری کم نظیر را پیش چشمانتان خلق می کند، البته در زمستان آب و هوای این منطقه سرد است اما اگر بهار و تابستان به آنجا بروید می توانید تپه های پوشیده از چمن های سبز و درختان پراکنده را ببینید، از تپه های ساحلی در شمال شرق گرفته تا جنگل های شمالی سیبری

پرواز خارجی به The Sacred Monkey Forest؛ بالی

بالی می تواند همیشه مقصدی مناسب و رویایی برای سفر است؛ اگر به جنگل های استوایی علاقه دارید و بلیط هواپیمای خود را به مقصد بالی گرفته اید، حتما سری به این جنگل زده و در کنار لذت از زیبایی های طبیعی از معبد هندوها نیز دیدن کنید.

پرواز خارجی به پارک ملی Iguaçu Falls؛ برزیل

این پارک ملی در برزیل یکی از زیباترین مناطق طبیعی در جهان است؛ این جنگل در منطقه مرزی مشترک میان اروگوئه، آرژانتین و برزیل واقع شده است و پر از آبشارهای مختلف است که در طول جهت خود می توانید آنها را ببینید؛ یکی از دیدنی های شگفت انگیز رنگین کمان هایی است که همیشه در این منطقه ایجاد می شود.

پرواز خارجی به Country Cork؛ ایرلند

اگر در فصل مناسب به این منطقه سفر کنید، می توانید برای روزها و هفته ها پهنه ای از دشت های سرسبز و سرزنده را تماشا کنید و یک سفر جاده ای خاطره انگیز را ترتیب دهید.

پرواز خارجی به کیوتو؛ ژاپن

این شهر یکی از زیباترین شهرهای ژاپن است که بارها و بارها در فهرست بهترین و محبوب ترین مقاصد سفر قرار گرفته است؛ زیبایی کیوتو در بهار با وجود شکوفه ها دو چندان شده و در فصول سبز آن می توانید شاهد مناظر سرسبز اطراف باشید، اگر بلیط هواپیما خود را به این شهر گرفتید و پرواز خارجی خود را انتخاب کرده اید؛ حتما سری هم به معبد Gio-ji بزنید.

رنگ سبز بیش از هر رنگی دیگر می تواند یادآو طبیعتی بکر باشد که انسان را سرشار از آرامش و حس تازگی می کند، اگر شما هم می خواهد سرزنده و سرحال شوید، بنا به رنگ سال به منطقه ای سرسبز سفر کنید.

برای جستجوی پرواز خارجی مورد نظر خود به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه پرواز خارجی خبرنگاران

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: سفرستان
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28246

به "پرواز خارجی و سفر به رنگ سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز خارجی و سفر به رنگ سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید