کاهش وزن با آب کَلم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با این حال، متخصص تأکید می نماید: با تشدید بیماری های معده، مصرف آن توصیه نمی گردد و در طی ورم معده با اسیدیته بالا، آب میوه نیز توصیه نمی گردد.

کاهش وزن با آب کَلم

آب تازه فشرده شده میوه ها و سبزیجات کمتر شبیه به غذا های کامل نیست. به این دلیل که در این غذا ها فیبر وجود دارد که در آب میوه وجود ندارد. با این حال، یک استثنا وجود دارد - آب کلم.

متخصص تغذیه النا کالن در خصوص مفید بودن خوردن آب کلم در رژیم غذایی مقاله ای منتشر نمود. به گفته وی، آب کلم به عادی سازی فرایند هضم و به کاهش وزن اضافی یاری می نماید.

این متخصص تغذیه می گوید: کلم حاوی فیبر درشت زیادی است. برای هضم آن، مقدار بیشتری اسید کلریدریک در معده آزاد می گردد که می تواند منجر به درد شکم شما پس از خوردن گردد. با این حال، با تهیه اب کلم، فیبر درشت را از بین می بریم و فرایند هضم غذا را آسان تر می کنیم.

خواص کلم بروکلی

میوه ای که قاتل چربی هاست

4 صبحانه سالم برای کاهش وزن

وی تأکید کرد که آب کلم تازه فشرده شده برای دیواره های معده و غشا های مخاطی مفید است. به همین دلیل، مصرف آن برای افرادی که ورم معده با اسیدیته کم دارند توصیه می گردد. با این حال، متخصص تأکید می نماید: با تشدید بیماری های معده، مصرف آن توصیه نمی گردد و در طی ورم معده با اسیدیته بالا، آب میوه نیز توصیه نمی گردد.

چرا آب کلم مفید است؟

النا کالن شرح می دهد: کلم حاوی اسید تارتونیک است که فرایند تبدیل کربوهیدرات ها به چربی ها. این به کاهش وزن یاری می نماید. اما اسید تارتونیک موجود در کلم در طی عملیات حرارتی از بین می رود؛ بنابراین، آب کلم بهترین روش برای مراقبت از سلامت معده و کبد است.

منبع: اسپوتنیک

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: فرادید
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39570

به "کاهش وزن با آب کَلم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش وزن با آب کَلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید