کشف زمین خواری 42 میلیاردی در اردبیل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف زمین خواری به ارزش 42 میلیارد و 385 میلیون ریال در روستای مختار آباد شهرستان اردبیل خبر داد.

کشف زمین خواری 42 میلیاردی در اردبیل

به گزارش خبرنگاران اردبیل سردار هوشنگ حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت:در اجرای اولین مرحله طرح تشدید مبارزه با زمین خواری ابلاغی از پلیس امنیت اقتصادی ناجا و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر تصرف غیرمجاز اراضی دولتی توسط 2 نفر از ساکنان روستای مختار آباد شهرستان اردبیل و زمین خواری های اجرا شده در این روستا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اردبیل با تشکیل پرونده و بررسی کارشناسی موضوع، از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند.

او با اشاره به هماهنگی قضائی در این رابطه، اضافه کرد: با همراهی کارشناس اداره منابع طبیعی اردبیل، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل اعزام و 28 هکتار و 257 متر از اراضی این روستا که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود را رها سازی و آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با بیان اینکه ارزش پرونده زمین خواری کشف شده 42 میلیارد و 385 میلیون ریال است، گفت: در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه دستگیر شدگان به صورت غیرقانونی و با هدف زراعت، اقدام به شخم زنی، تصاحب و تصرف اراضی زراعی کرده بودند، شرح داد: متهمان به زمین خواری با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57519

به "کشف زمین خواری 42 میلیاردی در اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف زمین خواری 42 میلیاردی در اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید