کیم جونگ اون خواهان اقدام فوری برای مقابله با تغییرات اقلیمی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رهبر کره شمالی از مقام های کشورش خواست تا فکری به حال مسائل تامین موادغذایی نمایند و بر خطر تغییرات آب و هوایی تاکید نمود.

کیم جونگ اون خواهان اقدام فوری برای مقابله با تغییرات اقلیمی شد

به گزارش خبرنگاران، به نقل از شبکه خبری بی.بی.سی، توفان های سال گذشته بر محصولات حیاتی تأثیر منفی گذاشت و سال جاری هم چندین هفته خشکسالی و در پی آن باران های شدید موسمی آسیب وارد نموده است.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در جریان سخنرانی برای کمیته اجرایی حزب حاکم کمونیست تاکید نمود، تدابیری برای غلبه بر آب و هوای غیر عادی ضرورت دارد و بعلاوه از مقامها خواست تا با خشکسالی و سیل ها مقابله نمایند.

کیم گفته بود که خطر تغییرات آب و هوایی در سال های اخیر بیشتر شده است و اضافه نمود که باید اقدامات فوری انجام گردد. کیم بعلاوه خواهان بهبود زیرساخت های مدیریت سیل در کشورش شد و گفت: بهبود شرایط رودخانه، جنگل زدایی برای کنترل فرسایش، نگهداری از آب بند و پروژه های خاکریز باید در اولویت قرار گیرد.

جدای از خسارات ناشی از بلایای طبیعی، اقتصاد کره شمالی با تحریم های بین المللی و بعلاوه بسته شدن مرزها و قرنطینه های شدید برای جلوگیری از شیوع کووید آسیب جدی دیده است.

گرچه کره شمالی هیچ موردی از کرونا گزارش ننموده اما مرزهای خود را بسته و قرنطینه اعمال نموده است. بسته شدن مرز روی واردات از چین تاثیر گذاشته است.

براساس گزارش رسانه دولتی کره شمالی، کیم جونگ اون گفت: تشدید پیشگیری از اپیدمی وظیفه ای بسیار مهم است که در شرایط کنونی حتی یک لحظه هم نباید از آن غافل شد.

کیم بعلاوه اقداماتی را برای افزایش کامل فراوری کالاهای مصرفی و اجرای سیاست مدیریت زمین مورد بحث قرار داد.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 63416

به "کیم جونگ اون خواهان اقدام فوری برای مقابله با تغییرات اقلیمی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیم جونگ اون خواهان اقدام فوری برای مقابله با تغییرات اقلیمی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید